כיצד להקים עסק לשיווק שותפים?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

תוכן העניינים

כיצד להקים עסק לשיווק שותפים?

כיצד להקים עסק לשיווק שותפים? התחלת התהליך נותן לך את האפשרות להרוויח עמלה על ידי מכירת מוצרים או שירותים המוצעים על ידי חברות אחרות. זוהי דרך מצוינת להשלים את ההכנסה שלך מהנוחות של הבית שלך. למרבה המזל, קל גם להפוך לשותף של חברות שהן שמות ביתיים.

אז כיצד להקים עסק לשיווק שותפים ולהתחיל?

תמכור את מה שאתה יודע. כדי להתחיל, עליך לדבוק במכירת מוצרים או שירותים שאתה מכיר ויש לך תשוקה אליהם. משווקים מקוונים קוראים לתהליך הזה "בחירת הנישה שלך". עליך לבחור נישה שמייצגת את האינטרסים הנוכחיים שלך או את העיסוק שלך.

בניית אתרים בחינם האם כדאי

לדוגמה, אם אתה מומחה בעיצוב פנים, הגיוני יותר למכור ערכות שמיכה מאשר למכור מוצרי יופי. אתה תעשה עבודה הרבה יותר טובה עם מאמצי השיווק האישיים שלך אם תמשיך למכור את מה שאתה יודע.

התחל אתר רלוונטי לנישה שלך. לפני הפיכתם לשותפים, חברות רבות ירצו לדעת את כתובת האתר של האתר שבו תשתמשו כדי למכור את המוצרים שלהם. הם עושים זאת כי הם רוצים להבטיח שהתוכן באתר לא יפגע במוניטין של החברה.

קל להקים אתר בימינו הודות לאתרים כמו WordPress.com.
הקפד להוסיף לאתר שלך תוכן שאינו "מוכר". אתה רוצה שהאתר שלך יתגלה כסמכות בנישה שלך.

מחקר תוכניות שותפים. מצא תוכנית שותפים המציעה מוצרים או שירותים בנישה שלך.

אמזון מוכרת כמעט הכל, אז סביר להניח שהנישה שלך כוללת מוצרים שנמכרים באמזון. זה מקום טוב להתחיל בו אם אתה מחפש להיכנס לשיווק שותפים.

קליק בנק היא עוד אפשרות שהרבה משווקי שותפים אוהבים. הסיבה לכך היא שהעמלות מחברות באתר זה יכולות להיות מאוד משתלמות.

הצטרף לתוכנית שותפים. זה כמעט תמיד בחינם להצטרף לתוכנית שותפים.

למעשה, אם מבקשים ממך מספר כרטיס אשראי רק כדי להפוך לשותף, יתכן שאתה מקבל הונאה וצריך להיזהר. רוב החברות המכובדות המציעות תוכניות שותפים מאפשרות לאנשים להפוך לשותפים ללא תשלום.

עם זאת, תתבקש לספק פרטי חשבון בנק או PayPal. זכור, זה לא כדי שהחברה תוכל לקחת ממך כסף, אלא כדי שהיא תוכל לשלם לך את העמלה שהרווחת עם מכירות מוצלחות.

במקרים מסוימים תתבקש לציין את כתובת האתר שלך. פשוט ספק את כתובת האתר של האתר שיצרת למעלה.

שיווק מוצרים באתר האינטרנט שלך

הוסף קישורי שותפים בתוכן שלך. אחת הדרכים הטובות לקבל עמלה מבלי להיראות מוכרת משהו היא להוסיף קישורי שותפים בתוך התוכן שלך. בדרך זו, כאשר אנשים לוחצים על הקישור, הם מועברים לאתר החברה, ואם הם קונים, תרוויח עמלה.

לדוגמה, אם אתם כותבים על עיצוב הכולל שמיכות סגולות, הפכו את הביטוי "שמיכות סגולות" לקישור לאתר של אמזון שמציג לאנשים רק שמיכות שמוצעות בסגול. הקוראים שלך יכולים לדפדף בין ההיצע של אמזון ואולי לרכוש פריט שהם אוהבים.

חובה לדעת: אסטרטגיית שיווק.

חדשות טובות: חברות מקלות מאוד על קבלת קישורים לאתר שלהן. הדרך שבה אתה מקבל את הקישורים משתנה מחברה לחברה, אבל בדרך כלל קל מאוד למצוא קישור למוצר או למוצרים שאתה מחפש.

כלול מודעות חזותיות בסרגל הצד שלך. לאתר שלך, כמו רוב האתרים, יש כנראה סרגל צד. זה מקום מצוין לכלול מודעות חזותיות למוצרים הרלוונטיים לנישה שלך.

שוב, תגלה שחברות עם תוכניות שותפים מקלות עליך מאוד להשיג את התמונות והקישורים הדרושים לך כדי להחזיר את המבקרים לאתרים שלהם. זה כמעט תמיד פשוט כמו העתקה והדבקה של קוד בסרגל הצד שלך.

המשך לייצר תוכן רלוונטי לנישה שלך. אתה רוצה לגרום לאנשים לחזור לאתר שלך, נכון? אם כן, אז אתה צריך להמשיך לייצר תוכן מקורי בעל ערך למבקרים שלך. זה נקרא "שיווק תוכן" על ידי משווקים דיגיטליים.

כיצד להפעיל חנות שופיפיי

תוכן טוב גורם למבקרים לחזור. זה אומר שהם עשויים בסופו של דבר ללחוץ על קישורי השותפים שלך ולרכוש משהו.

אתה יכול גם להשתמש בתוכן שלך כדי לכלול קישורי שותפים כפי שהוזכר לעיל. ככל שאתה מייצר יותר תוכן, כך יש לך יותר קישורי שותפים. חוק הממוצעים בסופו של דבר נכנס ותתחיל למכור.

השתמש בניתוח כדי למדוד את הצלחתך. אתה יכול לחשוב על אנליטיקה כעל מידע על מה אתה מוכר, איך מכרת אותו ולמי מכרת אותו.  למרבה המזל, רוב אתרי שיווק שותפים מציעים ניתוח מועיל כדי שתוכל לקבל מושג לגבי מה שעובד טוב עבורך.

חובה לדעת: איך להתחיל לבנות עושר בגיל צעיר?

אם תגלה שסוג אחד של מוצר נמכר היטב באתר שלך, צור תוכן שנותן לך את ההזדמנות לשווק אותו אפילו יותר.

השתמש ב-גוגל אנלטיקס כדי להבין את הדמוגרפיה של המבקרים שלך. התאם את מאמצי שיווק התוכן שלך לאנשים בדמוגרפיה הזו.
שימו לב לפוסטים שלכם שמקבלים את מירב המבקרים. אם אתה מגלה שפוסטים מסוימים מקבלים יותר כניסות מהאחרים, שקול להוסיף אליהם קישורי שותפים נוספים.
התמקד במה שעובד, הסר את מה שלא.

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:

פוסטים אחרונים